otrdiena, 2009. gada 4. augusts

Dots devējam atdodas

Atšķirībā no pēdējā laika , pēdejās divas dienas ir ellīgi poziīvas un foršas . Tās ir nedaudz vienādas , bet foršas .

Lielu prieku radīja arī tas ,ka beidzot atguvu savu telefonu ko ballītē Cesvainē pazaudēju un nespeju atrast , protams mans telefons bija bass un piesaistīja savu uzmanība ar lampiņām , kas mirgo pie neatbildētajiem un tādi bija kādi 20 , jo visi iesaistījās meklēšanā . Tagad man būs mācība , jo es visu laik uatstāju telefonu uz vibrozvnu.

Vēl es Gaujas ūdenī atradu ātrumkārbas kloķīša uzgali , itkā sūdiņš , bet šitas bija tik foršs , ka internetā maksā 32 Ls. Es protams biju dāsns un atdevu to Jānim , jo Jānim ir mašīna un viņš par to man pirks šņabi . Tomēr kādreiz arī devība atmaksājas.

Šķiet , ka manī ir tik daudz enerģijas un pozitīvisma , ka pietiks līdz vasaras beigām.

1 komentārs: