sestdiena, 2009. gada 15. augusts

Grāmatas ,kapēc ne ?

Nu jā , tā ,laikam aizvakar , domāju ko darīt un atcerējos vienu smieklīgu grāmatu kurai vienreiz izlasīju lapu no vidus.
Pagāja pusstunda un vēljoprojām garlaikojos , tā pēc sameklēju to foršo grāmatu , kas saucās ''Trīs vīri laivā , nerunājot nemaz par suni''
Tā nu es to palasu pirms gulētiešanas un tad man rādās dīvaini sapņi , bet visai pozitīvi , jo tur es bieži satieku sen neredzētus , vai vispār neredzētus cilvēkus (piem. Slash no Guns n' Roses)
Vismaz ir jautri pamosties un kādu laiku prātot par nesaprotamo sapni , līdz ka'ds mani novērš no domaš un es aizmirstu to.
Vispār man gribās uz Valmieru , tur man ir vairāk ko darīt un foršākais ir tas ka iespējams rīt es došos uz Valmieru .. hell yeah

2 komentāri:

  1. es kaut kad nesen nosapņoju, ka sapnī dabūju autogrāfu no AC/DC solista, pie tam nekad nebiju zinājusi, kā viņš izskatās. pameklēju googlē un ļoti līdzīgs arī bija.

    AtbildētDzēst
  2. Viņš izskatās pēc forša maza čigana :D

    AtbildētDzēst