ceturtdiena, 2009. gada 13. augusts

Ragana

Vispār par savu blogu biju aizmirsis ,jo man vairs īpaši nav laika izdomai , kas man parasti strādā , akd nav ko darīt dienas vidū, tagad es strādāju un cenšos iekrāt nedaudz naudas ,savādāk sāku justies kā tāds bomzis ar sarkanu rūķa cepuri visiem kāšot alu un ēdienu .
Diemžēl mani darba devēji ir diezgan skopi , bet vismaz katras darba dienas beigās es piedēos līdz stadijai , ka negribās celties no krēsla un aizmigt kādu pusstundu tur pat uz krēsla .
Man ,protams , gribās uz Valmieru , bet man gribās arī naudu , laikam esmu nedaudz alkatīgs , bet tur no alkatības ir maz , jo es reāli arī strādāju .
Foršas bija dienas , kad senči nebija mājās , jo varēja mierīgi neuztraukties par nekārtību un alkohola līmeni asinīs. Stulbi ir arī tas ka iecienītākā stacija darbā ir european hit radio kur ik pa 10 mi natkārtojās vienas un tās pašas pretīgās dziesmas ar vēl pretīgākām līrikām , tā nu vienīgais ko man tur darīt , kad nav ko darīt , ir vērot cilvēku dziedāšanu līdz dziesmām par kuru līrikām , šķiet viņi neko nejauš , bet to jau var paciest , vismaz man ir nauda un esmu paēdis .

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru